petek, 14. februar 2014

(Skoraj) Vse moje torte

Tortica za sestro, pa za mamo pa za ata, pa za moža pa ves njegov družinski nabor, pa za sinčka pobalinčka, nečakinjo, pa za... Hmmm... No, pa kaj bi vse naštevala ;) Počasi, ampak vztrajno bom noter lepila slikce in komentirala. Tortic je bilo namreč kar nekaj.


Ena izmed prvih tort (ampak ne prva, temveč njena n-ta izvedba):

Tale tortica je torta z navadnim biskvitom (jajca, sladkor, moka), z višnjami in pariško čokoladno kremo. Okrašena je precej preprosto samo s smetano in (takrat še) kupljenimi čokoladnimi okraski. Sicer je pa odlična :)

Znotraj izgleda nekako tako:


Tale tortica je bila za tretji rojstni dan našega ta velikega korenjaka. posebna je bila samo toliko, ker sem eno plast pariške čokoladne kreme naredila z belo čokolado, preostali dve pa s temno.

Moja prva torta s tičino maso:

Ta tortica je "piškotek" tortica, z enim belim in enim temnim biskvitom, z bavarsko kremo brez vsega in bavarsko kremo z nutelo in piškoti. :) Mljask!

Moja prva dvonadstropna tortica:

No, tale tortica je bila pa že malo večji podvig. Narejena je bila iz navadnega biskvita (kot večina tort) z borovničevo-maskarponejevo kremo. Krema dveh od treh delov najine poročne torte... V prvi tortici so nosilci (odrezane slamice, razporejene po obodu premera zgornje tortice), druga tortica je na podlagi za torto, da se tičino masa spodnjega dela ne bi stopila.

Razmišljam že o naslednji tortici... 

17.2.2014

Prva tortica s 3D figurico Fifi (po navodilu z Minjine kuhinjice):


Nadev je bil sadni z vanilijevo kremo (kot za piškotek tortico brez nutele in piškotov).

Naslednja tortica je popolna čokoladna torta (povzeto po: Huferka), vendar je rahlo modificirana:


Biskvitne plošče so narejene iz jajc, sladkorja, mletih lešnikov in kakava - med pripravo tako božansko diši, da bi jo kar takoj začel jesti :) Spodaj sem dala smetano in maline s sladkorjem, pride zelo lep kontrast, čeprav je tudi samo z malinami odličnega okusa. Banane pa sem pri tej verziji izpustila. Po vrhu je torta prelita s čokolado (z dodatkom olja približno v razmerju 3:1 za čokolado).

18.2.2014

Druga tortica s 3D figuricama za 1. rojstni dan najmlajšega korenjaka :) (navodila za tigra in medo Pu-ja)


Biskvitne plošče so bile iz navadnega biskvitnega testa, krema, ki sem jo uporabila, je moja najljubša - bavarska krema, zraven sem dala ogromno količino sadja, tako da je bila tortica zelo osvežilna, ravno pravšnja za pozno pomlad.

Oba okraska iz oblikovalne sladkorne mase sem pospravila v tesno zaprto posodo in sta brez problema počakala v hladilniku skoraj dva meseca - do rojstnega dneva ta velikega korenjaka:


Tortica je bila znotraj praktično identična kot tista za ta majhnega korenjaka, razen vseh vrst sadja se ne spomnim - tukaj so najbrž večja ali manjša odstopanja.

Naslednja tortica, je tortica, na katero nisem ravno kaj prida ponosna, ampak kot nosečnica česa več enostavno nisem zmogla - spekla sem biskvit, naredila čokoladne okraske za torto in prašek za kremo, ki mi ga je dala prijateljica, zmešala s smetano in tako je bila tortica pripravljena 1, 2, 3:


20.2.2014

Naslednja tortica, narejena z modificirano bavarsko kremo, kjer sem del mleka zamenjala s kokosovim, in pride super dobrega okusa po kokosu - ampak sploh ne preveč. Biskvit je navaden, 10 g moke od 60 g pa sem zamenjala s kakavom. Noter sem dala banane, prelila sem jo pa s čokoladnim karamelnim prelivom, tako da je bila precej slastna in sladka:


Znotraj je izgledala nekako tako, ampak ne prav dolgo, ker smo jo hitro pohrustali :)



To še zdaleč niso vse torte, povprečno jih je na leto (vsaj) deset, še bolj verjetno pa še kakšna več. Našla sem kar nekaj receptov, ki so mi zares všeč, in jih predelam tako in drugače, enako je s kremami za torte, oblivi, icingi... Vsaka torta je nekaj posebnega, ampak lahko rečem, da so vse zelo dobre! :)

Moja predzadnja torta lani je bila za nečakinjo, ki je morala upihniti tri svečke:


25.2.2014
Moja resnično zadnja torta v 2013 je bila za prijatelje, ljubitelje kokosa:



Recept najdete tukaj.

Vmes je bilo še kar nekaj tortic, med temi, ki jih tukaj ni (pretežno, ker jih nisem pofotkala), mi je bila ZELO všeč tortica z marcipanom in slivami - ta je bila res nekaj posebnega. Pa tudi originalna Huferkina popolna čokoladna torta je zares odlična! Nekajkrat sem se lotila tudi Sacher torte, vendar mi je ta še vedno najboljša v Zvezdi, ali pa preprosto še nisem našla boljšega recepta. :)

Novi izzivi!

3 komentarji: